Verzending en retourbeleid
VERZENDING EN RETOUR
Verzenden & verzendkosten
Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. We proberen uw bestelling de dag zelf of max 2 dagen na bestelling aan bpost af te leveren.
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Bij bestellen van pre-orders kan de levertermijn uitlopen. Verzending gebeurt door Bpost. Enige vertraging in de uitvoering, verzending of levering geeft in voorkomend geval geen recht op schadevergoeding.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 7,50 voor bestellingen onder de € 100,-
Bestellingen naar het buitenland krijgen nog een toeslag.
Gratis voor bestellingen vanaf € 100,-
Retour
Instituut Eefje garandeert dat de geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur. De klant dient bij ontvangst onmiddellijk te controleren op eventuele schade, niet complete bestelling, … Bij een klacht dient de klant, binnen de 14 dagen na ontvangst, (alvorens te retourneren), contact op te nemen met Instituut Eefje per mail of whatsapp met bewijs van klacht. Indien niet tijdig (14 dagen) gemeld, kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden. Het product mag niet worden geopend of de originele verpakking mag niet worden verwijderd zijn van het product om te retourneren. Is dit wel het geval dan bevindt het artikel zich niet meer in nieuwstaat en kunnen wij dit niet vergoeden. Geopende of beschadigde producten die op voorhand niet zijn gemeld, worden niet aangenomen. Verzendkosten voor retour zijn voor de klant.
We bespreken samen de oplossing, hetzij een volledige terugbetaling of een nieuw product. Je kan ook steeds langskomen in het salon met het beschadigde product om in te wisselen of een oplossing te bieden.
Aansprakelijkheid
Onze aansprakelijkheid geldt niet in geval van:
- De klant, of derden, de bestelling zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt
- De bestelling aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld
- De bestelling onzorgvuldig worden behandeld of in strijd met onze aanwijzingen en/of gebruiksaanwijzing op de verpakking zijn behandeld
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.